Portal No. 1 Kerjaya dan Bisnes Online di Malaysia

4 May 2018

8 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

8 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram|ANDA ingin mempunyai follower yang tinggi di aplikasi Instagram? Apakah teknik paling mudah untuk naikkan follower di Instagram? Untuk makluman anda, bagi yang baru sahaja mempunyai akaun Instagram, mengumpul atau membina senarai follower bukanlah sesuatu yang mudah dan kemungkinan akan mengambil masa yang lama jika tidak dilakukan dengan teknik yang betul. Anda nak tahu rahsia naikkan follower yang mudah di Instagram?

8 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

Berikut saya akan kongsikan 8 teknik mudah tingkatkan follower Instagram anda. Antaranya adalah seperti berikut:

8 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

1. Penggunaan hashtag (#). Anda perlu menggunakan tanda hashtag yang sedang trending dalam keadaan semasa.

2. 'Like' seberapa banyak mungkin gambar yang dikongsikan oleh orang yang mempunyai kriteria follower yang anda mahukan. Kemungkinan, setiap 100 gambar yang kita like, kita akan mendapat lebih kurang 10 follower baru.

3. Mengadakan pertandingan dalam Instagram. Cara ini adalah antara teknik yang paling berkesan, mengadakan pertandingan dalam instagram dan bagi  sesiapa yang ingin menyertai perlu follow dan like gambar anda di Instagram terlebih dahulu.

4. Mempromosikan Instagram di media sosial seperti Facebook atau Twitter. Antara cara paling mudah adalah dengan berkongsi gambar anda di Instagram pada laman Facebook.

5. 'Like' dan komen gambar dalam akaun Instagram orang lain. Ini antara cara paling mudah dan berkesan untuk mendapat follower yang cepat.

6. Pastikan profil instagram anda adalah lengkap dan menggunakan hashtag yang sesuai. Jika anda mempunyai blog atau laman web, pastikan anda masukkan alamat blog anda di profil anda.

7. Follow Insta orang yang mempunyai niche yang hampir sama dengan anda. Pastikan tag kawan anda pada gambar yang relevan dengan mereka.

8. Jika anda mempunyai brand sendiri, bina hashtag sendiri untuk brand anda. Ini akan meningkatkan jenama anda dan juga kelihatan lebih professional.

Jika anda telah mempunyai follower yang tinggi di Instagram, tetapi Insta Shop anda sunyi tanpa pelanggan, anda perlu dapatkan rahsia ebook IG Kaboom mulai sekarang.

Bagi yang ingin ketahui 8 teknik mudah tingkatkan follower Instagram, anda boleh dapatkan ---> Panduan Ebook IG Kaboom

KLIK ---> Panduan Mudah Tingkatkan Follower Instagram

                    

No comments:

Post a Comment