Portal No. 1 Kerjaya dan Bisnes Online di Malaysia

30 November 2017

Rahsia Jana 4-5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Air Balang

Rahsia Jana 4-5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Air Balang|APAKAH bisnes yang hanya memerlukan modal yang kecil tetapi keuntungannya besar? Nak tahu apa bisnes tersebut? Mulai sekarang anda boleh cuba satu bisnes ini iaitu bisnes 'Air Balang' yang amat menguntungkan. Anda ingin tahu bagaimana rahsia jana 4 hingga 5 angka dengan bisnes air balang? Hanya bermodalkan yang kecil tetapi mendapat hasil pulangan yang lumayan terutama dijual di bulan ramadhan. Dengan keadaan cuaca yang panas di Malaysia, semestinya mengambil peluang dengan membuka bisnes air balang yang sememangnya menjadi tumpuan orang ramai. Tetapi persoalannya, bagaimana cara memulakan bisnes air balang paling laris?

Rahsia Jana 4-5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Air Balang

Kalau anda perhatikan di pasar malam, bazar ramadhan dan pasar tani semestinya anda perasan banyak penjual yang menjalankan 'Bisnes Air Balang'. Anda akan lihat pelbagai jenis aneka dan warna air yang dijual mengikut citarasa pelanggan. Sememangnya anda tidak percaya hanya bermodal kecil tapi berjaya menjana dengan 4 angka!

Kos Mulakan Bisnes Air Balang

Sebelum anda mencuba dengan bisnes air balang, anda perlu ketahui kos dan modal yang diperlukan untuk memulakan bisnes air balang. Saya sendiri pernah bertanya kepada seorang usahawan ini bagaimana beliau boleh menjana sehingga 4-5 angka hanya membuat bisnes air balang sahaja.

Kos permulaan untuk bisnes ini hanya rendah sahaja hanya bermodalkan 1 ribu sahaja sudah memadai dengan merangkumi peralatan seperti kanopi, balang air dan meja. Bagi kos membuat air hanya bermodalkan RM 100 dalam sehari.

Contoh kalau anda jual air kacang soya:

👉1 Kg kacang soya dan 3 beg ais = RM 15
👉Satu balang air untuk dijual = 130 
     cawan
👉Andaikan 1 cawan = RM 1
👉Jumlah untung = RM 130

Memang berbaloi kan!!!

Bagi anda yang ingin menceburi Bisnes Air Balang ini, jangan risau anda boleh dapatkan 'Rahsia Jana 4-5 Angka Dengan Bisnes Air Balang'.

Jus Air Balang Yang Paling Popular

Bagi anda yang selalu ke pasar malam mahupun bazar ramadan, mesti anda terpandang banyak gerai yang menjual pelbagai jenis jus air balang misalnya air jus oren, epal, jambu, kelapa dan macam-macam lagi.

Rahsia Jana 4-5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Air Balang

Berikut adalah antara jus yang paling popular:

*Jus tembikai susu
*Jus tembikai
*Jus jambu
*Jus mangga
*Jus epal
*Jus asam boi
*Jus oren
*Jus mata kucing
*Air kelapa muda
*Air milo

Panduan Memulakan Bisnes Air Balang

Sebelum memulakan bisnes air balang, anda perlu mendapatkan panduan memulakan terlebih dahulu. Berikut adalah rahsia berjaya memperolehi keuntungan besar seperti dibawah:

1. Tips Memilih Lokasi Bazar
2. Cara Mohon Tapak Niaga
3. Peralatan Serta Kelengkapan
4. Persediaan dan Pengurusan Masa
    Berniaga
5. Resepi 10 Jus Best Seller
6. Rahsia Sulit Jus Yang Laris

Bagi anda ingin ketahui tentang Rahsia Bisnes Air Balang Dengan Jana 4 Angka, anda boleh dapatkan segera Ebook ini - 'Panduan Memulakan Bisnes Air Balang'.

No comments:

Post a Comment